Архив за день: 16.05.2023

Какого человека называют веселым человеком

Домашнее задание: выполнить задания флешмоба. Написать сочинение “ Какого человека называют веселым человеком”

Когда я была ребенком, я думала, что веселый человек — это человек, который никогда в жизни не грустил и не плакал и всегда счастлив, а теперь я совсем так не думаю. Даже счастливый человек может быть грустным, даже если не показывает этого. Счастливым человеком не нужно представлять его с улыбкой и без проблем. Когда я говорю о веселом человеке, я всегда имею в виду человека, который старается во всем находить хорошее, наслаждается каждым днем ​​жизни и всегда пытается найти в жизни новые хорошие вещи. Также, когда я говорю веселый человек, я представляю дружелюбного человека, который готов всем помочь и всегда сделать их счастливыми. Одним словом, я представляю человека душой компании.

Ելք ստուգատես, գրականություն

Ելք ստուգատես․ տեքստային բաղադրիչ

  • Իմ կրթական հավակնությունները
  • Ինքնակրթությունը՝ որպես մասնագիտական կողմնորուշում
  • Կարդացել եմ, առաջարկում եմ ընթերցել
  • Մի ստեղծագործության վերլուծություն
  • Կրթական խնդիրներն աշխարհում․ թարգմանություն
  • 9-րդ դասարանի թեստերը՝ որպես գիտելիքի ստուգման ձև
  • Առաջարկում է սովորողը․ պարտադիր է, որ թեման լինի գրականություն, կրթություն ոլորտներից

Ինքնակրթությունը՝ որպես մասնագիտական կողմնորուշում

Ինքնակրթություն ասելով ես առաջին հերթին հասկանում եմ մարդու հոբբիները և նախասիրությունները։ Գրեթե բոլորը իր հոբբիներով կարողանում են գտնել իրենց ապագա մասնագիտությունները, բայց լավ մասնագետ կարող են լինել նրանք, ովքեր կկարողանան նաև լավ զարգացնեն իրենց ունակությունները։ Ինքնակրթությամբ ես նաև հասկանում եմ երբ մարդ դպրոց գնալու փոխարեն զբաղվում է միայն ինքնակրթությամբ։ Իմ կարծիքով դա նույնպես հարմար միջոց է, քանի որ մարդ կարողանում է զբաղվել միայն այն առարկաներով, որոնք իրեն հետաքրքրում են։ Ինքնակրթությամբ կարող են նաև զբաղվել դպրոց ավարտած մարդիկ, քանի որ կրթությունը ժամանակի ընթացքում ավելի է զարգանում և այդ պատճառով մարդիկ պետք է վերհիշեն ու նոր բաներ սովորել։

Իմ կարծիքով մարդ առանց ինքնակրթությամբ չի կարող ունենալ զբաղմունք, չի կարող իմանալ, թե ինչն է իրեն հետաքրքրում։ Դպրոցում շատ առարկաներ կան, որոնք մեզ պետք չեն գալու։ Ամեն մի մարդ մի քանի տարբերակ ունի, թե ինչ է ուզում դառնա ապագայում ու ամեն մի մասնագիտության համար բոլոր դպրոցական առարկաները մեզ պետք չեն գալիս, այդ պատճառով մենք պետք է միայն չզբաղվենք տնային աշխատանքներով, այլ նաև զբաղվել տանը ինքնակրթությամբ։ Նույնիսկ այն մարդիկ, ովքեր չեն կողմնորոշվում ինչ մասնագիտություն են ուզում ընտրել ապագայում, նրանց նույնպես կարող է օգնել ինքնակրթությունը՝ ուսումնասիրելով տարբեր առարկաներ։ Ես էլ նույնպես շատ տարբերակներ ունեմ մասնագիտության վերաբերյալ ու ես շատ բաներ եմ փորձել, որպեսզի գտնեմ իմ հոբբին ու դեռ փորձում եմ նրանք ավելի խորացնել դրանք զբաղվելով տանը ինքնակրթությամբ։ Նաև հիմա ինձ համար կարևոր է քննությունները, որի համար ես այս տարի սկսել եմ պարապել ու դրա շնորհիվ ես նաև շատ եմ սկսել հետաքրքրվել որոշ առարկաներով՝ պատմությունով և կենսաբանությամբ։ Իրականում հենց քննություններն են, որի շնորհիվ ես սկսել եմ զբաղվել ինքնակրթությամբ։ Քննությունները որոշ չափով նաև օգնեցին ինձ զբաղվել ինքնակրությամբ, քանի որ ես ինքս չէի հասկանում, թե ինչ մասնագիտությամբ էի ուզում զբաղվել ու դրա պատճառով նաև չէի կարողանում ընտրել նրան համապատասխան հոբբի, իսկ հիմա որոշ առարկաների մեջ ավելի խորանալով ավելի շատ սկսեցի հետաքրքրվել որոշ մասնագօտություններով։

Մարդ միշտ չպետք է մոռանա ինքնակրթության մասին կախված նրանից, թե ունի նա մասնագիտություն, թե ոչ։ Լավ մասնագետ լինելու համար միշտ պետք է ավելի տեղեկացված լինել, այդ պատճառով պետք է չմոռանալ մեր հոբբիների մասին ու միշտ զբաղվել նրանցով։